Feedback si Multumiri pentru Creative Workshop #2 – Storage Room

Standard
Feedback si Multumiri pentru Creative Workshop #2 – Storage Room

Sambata a avut loc Creative Workshop #2 – Decoratiuni de Craciun si trebuie sa recunosc ca am avut ceva emotii. De ce? Pentru ca am ramas cu un sentiment foarte placut de la prima editie si imi doream sa am cel putin acelasi sentiment si la a doua.

Ce mi-a placut: mi-au placut la nebunie oamenii! Sa fi vazut ce concentrati erau toti, unii taiau fetru, hartie colorata, altii coseau (cum stiau ei mai bine) si lipeau diverse… Mi-a mai placut localul – Storage Room – este foarte colorat si se potriveste cu conceptul pe care il promovam noi. Si nu in ultimul rand mi-au placut la nebunie toate creatiile participantilor la workshop, cu totii ati demonstrat ca aveti spirit creativ si ca inca mai stiti sa fiti copii šŸ™‚

Ce nu mi-a placut (as fi vrut sa nu existe aceasta parte, dar daca ar fi totul perfect, cred ca ne-am plictisi): nu mi-a placut lumina din local (eu ador lumina si am fi avut cu totii nevoie de mai multa lumina) si mi-ar fi placut sa avem mai mult timp la dispozitie (desi cred ca iti cam pierzi rabdarea dupa 4 ore de migalit :D).

In concluzie, am vrea sa le multumim tuturor participantilor la workshop, cu mic cu mare (pentru ca au fost atat adulti, cat si copii) pentru ca au ales sa vina la atelierul nostru in loc sa doarma mai mult, sa se joace la calculator sau pur si simplu sa stea comod in casa šŸ™‚

De asemenea, am vrea sa multumim partenerului nostru principal, Storage Room, precum si sponsorilor nostri:

Atelier Marbelle

Esti pasionat de tot ce inseamna handmade si nu stii unde sa gasesti materiale speciale pentru micile tale opere de arta? Ei bine, am deschis pentru tine Atelier Marbelle, magazin online de accesorii vintage pentru confectionarea de produse handmade. Gasesti aici accesorii cuprate, margelute fermecate, fetru si alte materiale trebuincioase. Viziteaza-ne la www.ateliermarbelle.ro !

Monette Events

Nikos Collection

Pentru a vedea poze de la Creative Workshop #2 realizate de fotografii Mihai Blanaru si Ionut Olaru, vizitati-ne pagina de Facebook Creative Workshop šŸ˜€

Va imbratisam cu drag,

Adriana&Raluca

2 responses »

  1. Felicitari pentru workshop, si mie mi-au placut oamenii, entuziasmul lor si lucrurile frumoase care le-au creat, buna lor dispozitie, zambetele si cu siguranta vom fi prezenti ca sponsori si la urmatorul vostru workshop!

Leave a Reply

